پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۷۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
بعضی از منتقدین، مدیران دولتی در ایران و نظام مدیریت دولتی کشور را با عبارت" یک لا قشنگ " توصیف می‌کنند. افرادی اهمال کار، سلیقه محور با بهره وری پائین که عموما ظاهر داستان را خوب حفظ می‌کنند. به دنبال مجموعه تصاویری برای بیان و توصیف ژست‌های مدیریتی در ایران بودیم که تصاویر متنوع سعید خطیب زاده سخنگوی محترم وزارت امور خارجه را پیدا کردیم. هرچند، ایشان را از مدیران خوب و موفق می‌دانیم، اما تنوع عکس هایشان باعث شد که متمایل به استفاده از عکس هایشان بعنوان مدل مناسب برای ژست‌های مدیریتی باشیم. پیشاپیش هم از وجود نازنین شان پوزش می‌خواهیم.
شعار سال: شما می‌توانید دایره سر عکس‌های آقای خطیب زاده را ببرید و جایش تصویر هر مدیر دولتی که تمایل داشتید بگذارید تا به ژست‌های مدیریتی دلخواه تان برسید. این شما و این تصویر و مهارت تان با قیچی یا برنامه فتوشاپ.
 

خیلی دوست داریم که بدانیم چه کسی و کدام یک از سازمان‌های ۴۰ گانه نظارتی و بازرسی، مطالبه گری نظام‌مند و حساب کشی از مدیران در کشور را دنباله گیری می‌کنند؟
 
گام دوم انقلاب را از همین نقطه باید شروع کرد تا استارت بهره ور سازی زده شود.

مجددا از عزیز دلمان آقای خطیب زاده برای مدل کردنشان پوزش می‌طلبیم. جبران می‌کنیم آقا سعید.
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
0
خیلی خوب اومدین بخدا . اگه یک موبایل هم برای 15-20 سال پیش دست می گرفتن هم یک عکس پیدا می کردید، مجموعه تهیه شده کامل کامل بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین