پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۴۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
خبرنگاران حاضر در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران که شنبه برگزار شد، خبر داده‌اند که در این مراسم به هر خبرنگار یک باکس سیگار بهمن اهدا شده است!
شعار سال: محمد شیخان با حکم حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد، سرپرست شرکت دخانیات ایران شد. محمدشیخان متولد ۱۳۵۵ و دانش آموخته کارشناسی مدیریت صنعتی، ارشد و دکتری علوم ارتباطات است.
 
شیخان همچنین در سوابق مدیریتی خود مسئولیت‌هایی همچون عضو مؤسس و رئیس اندیشکده تحول و کارآمدی، رئیس مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری، معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور اسبق، رئیس دانشگاه سروش صداوسیما، معاون سازمان بسیج مستضعفین، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ دارد.

خبرنگاران حاضر در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران که امروز (شنبه) برگزار شد، خبر داده‌اند که در این مراسم به هر خبرنگار یک باکس سیگار بهمن اهدا شده است!

محمد شیخان که اکنون مسئولیت شرکت دخانیات را برعهده گرفته معاون ارتباطات دفتر محمود احمدی نژاد و از اطرافیان رحیم مشایی محسوب می‌شود. وی از جمله کسانی بود که همراه با مشایی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ حاضر شده بود.

توضیح شرکت دخانیات درباره خبر دیده بان ایران

با سلام و احترام.

عنوان کردن مطلب "هدیه عجیب مدیر جدید دخانیات به خبرنگاران" که رویه مرسوم سنوات قبل شرکت دخانیات بوده و اتفاق جدیدی نیست، زیبنده برخی فعالان رسانه‌ای و سایر عزیزانی که آن را منتشر و بازنشر داده‌اند، نمی‌باشد؛ لذا این رویه مرسوم، هیچ ارتباطی با مدیرعامل جدید شرکت دخانیات نداشته و ایشان در جریان این اقدام نبوده‌اند

روابط عمومی شرکت دخانیات


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۲۵۵۹، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین