پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۷۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: مرحله جدید سهمیه سوخت مرزنشینان خراسان جنوبی تا پایان سال جاری به حساب مرزنشینان واریز می‌شود.
شعار سال: حسین موهبتی، شامگاه یکشنبه ۲۱ آذر در خصوص علت پرداخت نشدن سهمیه سوخت مرزنشینان در ۹ ماه گذشته، بعه رسانه‌های گروهی اعلام کرد: علت اصلی پرداخت نشدن این سهمیه شیوه نامه سال گذشته هیئت وزیران است که در شعاع ۲۰ کیلومتری و پرداخت عواید هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز در سال است که پارسال این سهمیه پرداخت شد.

وی افزود: امسال نحوه پرداخت براساس شیوه نامه تغییر کرده و پرداخت از استانداری به سازمان هدفمندی یارانه‌ها محول شده است.

وی گفت: اعتبار این سهمیه آماده است و در برخی استان‌ها هنوز شیوه پرداخت اعلام نشده، اما تا پایان سال جاری مرحله جدید این سهمیه به حساب مرزنشینان تا شعاع ۲۰ کیلومتر پرداخت خواهد شد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در خصوص پیگیری برای افزایش پوشش شعاع ۲۰ کیلومتری در استان، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان این موضوع طرح شد و به عنوان یکی از موضوعات مهم در دست پیگیری است.

وی یادآور شد: برای افزایش پوشش شعاع به ۵۰ کیلومتر باید مصوبه هیئت وزیران اخذ شود که زمان دقیق مصوبه نیاز به کار کارشناسی دارد که در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۹۲۲۱۶۸۱۱، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین