پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۷۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ روز گذشته از سوی سید ابراهیم رئیسی به مجلس ارائه شد. به گفته رئیس‌جمهور، اساس بودجه ۱۴۰۱ بر برنامه‌محوری است به نحوی که ساده، قابل فهم، نظارت‌پذیر و نتیجه‌گرا باشد و به رشد و ثبات اقتصادی کمک کند. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس هم پس از دریافت این لایحه تاکید کرد امیدوار است نکاتی مانند اصلاح ساختار، کنترل نقدینگی و شفافیت در آن لحاظ شود.
شعار سال: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ روز گذشته از سوی سید ابراهیم رئیسی به مجلس ارائه شد. به گفته رئیس‌جمهور، اساس بودجه ۱۴۰۱ بر برنامه‌محوری است به نحوی که ساده، قابل فهم، نظارت‌پذیر و نتیجه‌گرا باشد و به رشد و ثبات اقتصادی کمک کند. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس هم پس از دریافت این لایحه تاکید کرد امیدوار است نکاتی مانند اصلاح ساختار، کنترل نقدینگی و شفافیت در آن لحاظ شود.

اما لایحه بودجه ۱۴۰۱ در همین مدت کوتاهی که از ارائه آن گذشته مخالفان زیادی داشته است. در این ویدئو برخی از صحبت‌های نمایندگان مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۱ را مرور کرده‌ایم.
 
تعداد بازدید : 3

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۵۲۶۸۲۶، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین