پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
در راستای اجرای قانون «جامع حدنگار» و ماده ۳۲ سند «امنیت قضایی» و به‌منظور تثبیت مالکیت دولت بر انفال و ثروت‌های عمومی، با همت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان هفت فقره سند کاداستری به‌نفع بیت‌المال صادر شد.
شعار سال: بر این اساس؛ یک میلیون و ۲۵۳ هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی تثبیت و در خصوص یک میلیون و ۶۰ هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی سند کاداستری به‌نفع دولت صادر شد و اسناد کاداستری سایر اراضی مربوط به منابع طبیعی نیز در حال صدور است.

همچنین، در خصوص سایر دستگاه‌ها در مجموع به میزان ۶۸ هزار هکتار از اراضی تثبیت شده و به‌زودی سند مالکیت کاداستری آن‌ها صادر خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ ۵ فقره سند مالکیت کاداستری به نام سازمان «جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور» مجموعا به مساحت ۱۱۵ میلیون و ۴۲۶ هزار و ۱۶۲ متر مربع صادر و بر این اساس، مالکیت دولت بر تالاب «آجی‌گل» تثبیت شد.

یک فقره سند مالکیت کاداستری به نام «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» به مساحت ۳۵ هزار متر مربع در راستای قانون تولید و عرضه مسکن صادر شد.

یک فقره سند مالکیت کاداستری نیز به نام اداره کل «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» استان گلستان به مساحت ۱۴ هزار و ۲۲۴ متر مربع صادر و بر این اساس برج «قابوس» در گنبدکاووس دارای سند شد.

پیش از این؛ بابایی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان گلستان و جلسه با روسای واحد‌های ثبتی استان گلستان گفته بود: با جلسات و همکاری که بین سازمان ثبت و سازمان منابع طبیعی صورت گرفته است تا پایان سال کاداستر منابع طبیعی باید به اتمام برسد و ادارات ثبت باید با تمام توان برای اجرای کامل کاداستر منابع طبیعی تلاش کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۳۹۸۵۷، www.pana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین