پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: کلیه مشمولان برای بهره مندی از خدمات اینترنتی این سازمان می‌بایست در سامانه سخا ثبت نام کنند.

شعار سال:سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه سامانه اینترنتی سازمان وظیفه عمومی به سامانه خدمات الکترونیک انتظامی (سخا) متصل شده است، لذا کلیه مشمولان برای بهره مندی از خدمات اینترنتی سازمان وظیفه عمومی از جمله ثبت درخواست معافیت تحصیلی، خروج از کشور و ... می بایست ابتدا در سامانه خدمات الکترونیک انتظامی (سخا) ثبت نام کنند.
 
متقاضیان می بایست باکدملی و شماره تلفن همراهی که به نام خود فرد است در سامانه ثبت نام و کلمه عبور دریافت کنند.
 
در ادامه این اطلاعیه می خوانید: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار: 7دی 1400، کدخبر: 1175655، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین