پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۰۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در دولت فعلی نیز این عزیزان عملاً در انتخاب مدیران شبکه‌های بهداشت و رئیس بیمارستان‌ها و... استان به جای توجه به توانمندی، تخصص، تعهد، مقبولیت، محبوبیت افراد جهت مشروعیت سازمان و رضایت عمومی دخالت‌شان در عزل و نصب‌ها صرفاً با معیار این از من است و آن از من نیست تعیین تکلیف می‌کنند.
شعار سال: حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیانیه‌ای که بین اقشار پخش شده نوشته که بنده طی ۲ سال گذشته در عوض اجرای برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری وزارت بهداشت در چهارچوب‌های قانونی و انجام تصمیمات هیأت علمی دانشگاه، به جریان‌های سیاسی اردبیل پاسخگو بودم و مجبوراً به خواسته‌های نمایندگان رضایت داده و تعامل نمودم.

در دولت فعلی نیز این عزیزان عملاً در انتخاب مدیران شبکه‌های بهداشت و رئیس بیمارستان‌ها و... استان به جای توجه به توانمندی، تخصص، تعهد، مقبولیت، محبوبیت افراد جهت مشروعیت سازمان و رضایت عمومی دخالت‌شان در عزل و نصب‌ها صرفاً با معیار این از من است و آن از من نیست تعیین تکلیف می‌کنند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار:۹ دی ۱۴۰۰، کدخبر:، www.eghtesadnews.com، ۴۶۵۶۰۰
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
0
مردم می دونن که این اتفاق میفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین