پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ۱۶ اثر صنایع‌دستی استان موفق به دریافت مهر اصالت ملی شد.
شعار سال: جعفر صفاخواه بیان کرد: در این دوره مریم صفانیا در رشته گره چینی، هوتن نجفی هاشمی در رشته سفال سنتی لعاب‌دار، فرتاش فریبرز در رشته سفال سنتی لعاب‌دار و سید امین طاهری در رشته مسگری موفق به دریافت مهر اصالت ملی شدند.

وی ادامه داد: علی‌اکبر ترحمی در رشته ساخت ساز سنتی، زهره سادات حسینی در رشته تولیدات چرم دست‌دوز، سیده معصومه شاهچراغ در رشته چاپ قلمکار و سید حسن متولیان در رشته چنگوم موفق به دریافت این نشان ملی شدند.

صفاخواه تصریح کرد: خیرالنساء صمدیان در رشته شماره‌دوزی ابریشم، محمد اسماعیل صبوری در رشته پارچه‌های دست بافته و سیده فاطمه خادمیان در رشته پارچه‌بافی سنتی و دست بافته سنتی از دیگر هنرمندان استان هستند که در این دوره موفق به دریافت مهر اصالت ملی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۴ اثر صنایع‌دستی استان سمنان موفق به دریافت مهر اصالت ملی و بین‌المللی شده است، یادآور شد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ هنرمند در ۵۲ رشته صنایع‌دستی در استان سمنان فعالیت دارند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۹ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۷۶۴۴۸ ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین