پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
علی‌اصغر محمدی، فعال رسانه‌ای مدعی شده است که طی حکمی محمدخلیل عسکری، برادر محمدجواد عسکری، نماینده مردم داراب و زرین دشت استان فارس و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس منصوب شد. برخی از منتقدین رابطه بین اخوی جناب مدیرکل با وزیر را در این انتصاب بی تاثیر نمی‌دانند. به منظور کاهش و جلوگیری از شایعات و شائبه ها، منتظر دریافت توضیحات تکمیلی و روشنگری‌های لازم برای انتشار هستیم.
شعار سال: طی حکمی محمدخلیل عسکری، برادر محمدجواد عسکری، نماینده مردم داراب و زرین دشت استان فارس و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس به سمت مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس منصوب شد.

این انتصاب زمانی قابل تامل است که اخیراً در فضای مجازی تصویری منتشر شده که نماینده داراب در جلسه علنی مجلس برای بررسی صلاحیت نوری جهت تصدی پست وزارت آموزش و پرورش، لُپ یوسف نوری را می‌کشد! به فاصله اندکی از نشستن نوری بر مسند وزارت، برادر رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و کشنده لُپ وزیر، به سمت مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس منصوب می‌شود!

با توجه به چنین انتصاباتی، این شائبه به ذهن متبادر می‌شود که تصمیمات حوزه وزارت آموزش و پرورش در جای دیگری اتخاذ می‌شود و وزیر فقط احکام را امضا می‌کند.

علی‌اصغر محمدی، فعال رسانه‌ای

چه کسی لپ وزیر آموزش و پرورش را کشید؟
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین