پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
پیرو تزریق دور جدید واکسن کرونا، شاهد بودیم که سردار سلامی در زمان تزریق واکسن آستین خود را بالا نزده و تصور ایجاد شکاف یا وجود زیب در لباس ایجاد می شود. این رفتار مورد انتقاداتی چند واقع گردیده و قضاوت‌های عجولانه‌ای را سبب شده است. آیا بهتر نیست بجای قضاوت بدون آگاهی کافی، منتظر دریافت توضیحات و روشنگری‌ها باشیم؟ آیا احتمال نمی‌توان داد که معذوریت خاصی مطرح باشد؟ نکته جالب داستان، ارتباط دادن این رخداد به مشاوران سردار سلامی و بحث مستعان است؟ لطفا صبور باشید، حقایق گفته خواهد شد.

شعار سال:واکنش انتقادی علی قلهکی و برخی دیگر از فعالان رسانه ای و سیاسی چپ و راست به ماجرای واکسن زدن فرمانده کل سپاه ، جای تامل بسیار دارد. 

علی قلهکی فعال اصولگرا:

رهبرانقلاب که حتما هم لباس بیشتر و هم معذوریت بالاتری نسبت به یک نظامی دارند در هنگام تزریق واکسن آستین خود را بالا زدند؛ چرا سردار سلامی چنین کاری انجام داده؟!

از «مستعان» تا «تزریقِ اخیرِ واکسن»، ردپای مشاوران نا کاربلد دیده می‌شود!

برخی از منتقدین بیان کرده اند که قرار داشتن زیب در روی شانه در هیچ لباس نظامی سابقه نداشته(جز تکاوران) و امری ساختگی است. 

 

قضاوت نکنیم، شاید برای سلامی معذوریت وجود دارد!



اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین