پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
در اینجا گفتگویی متفاوت را میخوانید؛ مراحلی که دژپسند از کارشناسی سازمان برنامه و بودجه تا قبل از دوران وزارت طی می‌کند، به همراه افت و خیز‌هایی که طی این دوران از سر می‌گذراند را از زبان وزیر پیشین امور اقتصادی و دارایی بشنوید.
شعار سال: احتمالا اکثر مردم «فرهاد دژپسند» را از وزارت اقتصاد می‌شناسد. اما اقتصادخوانده اهل به‌شهر، از جوانی در پست‌های مهمی مشغول به کار بوده است؛ چه زمانی که در دانشگاه شهید بهشتی در حال تحصیل بود و چه در دولت اول حسن روحانی که معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه را به عهده داشت. یک ویژگی که دژپسند را نسبتا متمایز از باقی بوروکرات‌های اقتصادی می‌کند، همکاری او با اکثر دولت‌های بعد از انقلاب است. آیا شخصیت دژپسند او را متفاوت از سایرین می‌کرد یا نوع تعاملات او با تصمیم گیران، باعث این اتفاق می‌شد؟
این گفتگو متفاوت است؛ مراحلی که دژپسند از کارشناسی سازمان برنامه و بودجه تا قبل از دوران وزارت طی می‌کند، به همراه افت و خیز‌هایی که طی این دوران از سر می‌گذراند را از زبان وزیر پیشین امور اقتصادی و دارایی بشنوید.

تعداد بازدید : 10

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اکوایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین