پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
افرادی بصورت حرفه‌ای و پراکنده جهت خرید بادام زمینی به مزارع کشاورزی در نقاط مختلف منطقه می‌روند و با دادن چک بی محل و ناشناس حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بادام زمینی از کشاورزان خرید کرده و از منطقه متواری شدند.
شعار سال: طبق گزارشات مردمی چند ماه پیش در زمان برداشت بادام زمینی در منطقه پارس آباد مغان تعدادی از افراد غیربومی با تشکیل تیم چند نفره جهت خرید بادام زمینی به شهرستان پارس آباد مغان مراجعه میکنند.

به گفته کشاورزان این افراد بصورت حرفه‌ای و پراکنده جهت خرید بادام زمینی به مزارع کشاورزی در نقاط مختلف منطقه می‌روند و با دادن چک بی محل و ناشناس حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بادام زمینی از کشاورزان خرید کرده و از منطقه متواری شدند.

کشاورزان میگویند همه ساله موقع برداشت محصولات خود را بصورت نقدی و چکی به خریدار میدادیم که متاسفانه امسال با تعدادی از کلاهبرداران غیربومی روبه رو شدیم و تمامی چک‌های آن‌ها برگشت خورده و هیچ موجودی در حساب چک وجود ندارد.

برخی‌ها معتقدند صاحبان چک افراد و شرکت‌های ناشناس و یا معتاد و کارتن خوابی هستندند که کلاهبرداران با افتتاح حساب و دریافت چک بنام این افراد با هدف کلاهبرداری وارد منطقه شده بودند.

کشاورزان با مراجعه به دادگستری شکایت خود را از این اشخاص غیربومی اعلام کردند و پرونده هم اکنون بصورت جدی در دست بررسی می‌باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساوالان خبر، تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۲۳۷۲۵۹، savalankhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین