پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
سرلشکر باقری گفت: آنچه که می‌تواند از خطرات و تهدیدات جلوگیری کند، این است که بتوانیم واقعیات دفاع مقدس را بدون تحریف، اغراق و دروغ با زبان‌های متعدد و متنوع هنری و با جذابیت‌های هنری برای نسل‌های آتی بیان کنیم.

شعار سال:رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بر لزوم روایت بدون تحریف، اغراق و دروغ حقایق دفاع مقدس تاکید کرد.
 
به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، «این کار موجب کنار رفتن زنگار‌ها و غبار‌ها و نقش برآب شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود. درست پرداختن به این موضوع می‌تواند در تربیت نسل‌های آینده، مؤثر واقع شود.»
 
رهبر انقلاب ۲۱ آذر امسال در دیدار با جمعی از پرستاران و خانواده شهدای سلامت درباره ضرورت روایت حقیقیِ «واقعیات جامعه، تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و حوادث گوناگون ۴۲ سال اخیر» گفتند: اگر این کار نشود که در موارد متعدد نشده است، دشمن روایت تحریف‌آمیز و دروغ خود را در افکار عمومی جاری، و با عوض کردن جای ظالم و مظلوم، اقدامات مستمر ظالمانه خود را توجیه می‌کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در چهارمین همایش سراسری راویان انقلاب دفاع مقدس و مقاومت گفت: جهاد تبیین و روایت دفاع مقدس ملت ایران اهمیت زیادی دارد.
 
به گفته سردار سلیمانی، «باید دفاع مقدس به گونه‌ای روایت شود که نه تنها حافظه تاریخی ملت ایران لبریز از این افتخار آفرینی‌ها، حماسه ها، مردانگی‌ها و وفا داری‌ها شود بلکه تضمین کننده مسیر آینده ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان باشد.»
 
طبیعتاً با گذر زمان و شکل‌گیری نسل‌های بعدی می‌تواند بستر فراموشی، غبارگرفتگی و زنگارزدگی نسبت به اتفاق بزرگ دفاع مقدس ایجاد شود و از طرفی توطئه‌ها و دروغ‌پراکنی دشمنان نیز می‌تواند واقعیت درخشان دفاع مقدس را به شکل دیگری برای نسل‌های بعدی به نمایش بگذارد. این بخش دیگری از سخنان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.
 
اردوهای راهیان نور که با محوریت سفر به جبهه‌های دفاع مقدس انجام می‌شود از سال ۱۳۷۶ در راستای تبیین حقایق آن دوران در حال اجراست.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرسون  ، تاریخ انتشار:  21 دی 1400، کدخبر: ،www.purson.ir،379662

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین