پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
در گفت گو‌های فعالان صنعت هوایی شنیده می‌شود، بعد از پافشاری عجیب کاپیتان محمدی بخش رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری بر الزام به فروش بلیت هواپیما با کف قیمت که واکنش‌های فراوانی در جامعه داشته و انتقادات مجلس را متوجه وزارت راه و شهرسازی کرده است، رستم قاسمی وزیر راه تذکر شدیدالحنی به رییس هواپیمایی کشوری داده و گفته است از کار‌هایی که برای دولت حاشیه سازی می‌کند، دست بردارد.

شعار سال:شنیده ها حاکی است الزام فروش بلیت هواپیما با کف قیمت موجب تذکر شدید وزیر راه و شهرسازی به رییس هواپیمایی کشور شد.
 
در گفت گوهای فعالان صنعت هوایی شنیده می شود، بعد از پافشاری عجیب کاپیتان محمدی بخش رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری بر الزام به فروش بلیت هواپیما با کف قیمت که واکنش های فراوانی در جامعه داشته و انتقادات مجلس را متوجه وزارت راه و شهرسازی کرده است، رستم قاسمی وزیر راه تذکر شدیدالحنی به رییس هواپیمایی کشوری داده و گفته است از کارهایی که برای دولت حاشیه سازی می کند، دست بردارد.
 
وزیر راه به محمدی بخش تذکر داده است: انتظار دارم الویت سازمان هواپیمایی توجه به حقوق و منافع عموم مردم باشد تا منافع و درآمد شرکت های هواپیمایی.
 
گویا بعد از تذکر وزیر مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی مصاحبه ی شتابزده ای با صداسیما انجام داده تا موضوع را تلطیف کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بهمن نیوز ، تاریخ انتشار: 21  دی 1400، کدخبر: 1694،www.bahmannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین