پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور مدعی شده است که چنانچه سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط زیست خودرویی را تایید کنند و وزارت صمت نیز به پلیس راهور انعکاس دهد، پلیس الزام قانونی به پلاک کردن خودرو خواهد داشت. این در حالی است که اگر تاییدیه‌ها دست ما بود از شماره گذاری برخی خودرو‌ها صرف نظر می‌کردیم.
شعار سال: بر اساس ادعای معاون اجتماعی پلیس راهور (سرهنگ جهانی)، دو سازمان استاندارد و محیط زیست در برخورد با آلوده سازی و غیر ایمن بودن برخی از خودرو‌های داخلی، مماشات می‌کنند.

بر این قاعده از سازمان بازرسی قضای ورود به مسئله را داریم. از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تقاضای ورود موثر داریم. از کلیه تشکل‌های مردم نهاد دعوت می‌کنیم که مستندات کارشناسی محکمه پسند خود را در اختیار رسانه‌ها برای انتشار قرار دهند.

چرا باید اجازه دهیم که سرمایه ملی توسط خودرو ساز نابود شود، گران فروشی داشته باشد، پاسخگو نباشد، تخریب محیط زیست را دنبال کند، با جان مردم بازی نموده و زندگی فردی و خانوادگی خیلی از مصدومین و فوت شده‌ها را به بازی بگیرد، تحمیل خسارت بیمه‌ای به اندازه ۵-۷ درصد کل تولید ملی را بر اقتصاد وارد کند و ...

عاقل اجازه فعالیت با این روند را می‌دهد؟

تعداد بازدید : 5
 
تعداد بازدید : 3

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین