پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
صداسیما اقدام به تهیه گزارشی از وضعیت ایربگ خودرو‌های ایرانی در پارکینگ بیمه‌ها و صاف کاری‌های سطح شهر نموده است. آیا بهتر نیست که گزارش تست تصادف واقعی خودرو‌های ایرانی را در همین مکان‌ها ببینیم. سازمان بازرسی وظیفه خاصی بر دوش خود احساس نمی‌کند؟ سازمان استاندارد، صبحتان بخیر باشد، ساعت خواب. پلیس محترم راهور، شما هم خسته نباشید، خیلی زحمت می‌کشید بخدا! قربانی این نابسامانی هم خانواده‌های ایرانی هستند که مجبورند بخرند آنچه را که ارزش خرید ندارد.
شعار سال: عموما محصولات ایران خودرو هستند. از ۲۰۶ گرفته تا پژو پارس. از ۴۰۵ گرفته تا سمند. مالکان و کارشناسان و تعمیرکاران، نالان از کیفیت خودرو‌ها هستند. در عموم موارد در گزارش مورد بررسی، ایربگ باز نشده است. یکی می‌گوید که باید تصادف از جلو و متمرکز روی شاسی و کمک فنر‌ها باشد تا ایربگ عمل کند. اگر این تحلیل درست باشد، به حادثه بگویید لطفا در نقطه مورد نظر فرود بیاید و عمل کند. چون اراده خودرو ساز داخلی بر این قرار گرفته است.

تعداد بازدید : 79

بازدید خبرنگار صداسیما از خودرو‌هایی که در تصادف زنجیره‌ای بهبهان آسیب دیده اند. این در حالی است که رحیمی، مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو مدعی شده است که، باز شدن کیسه هوا (ایربگ) در هنگام تصادف خودرو، بستگی به شدت ضربه، میزان سرعت و زاویه‌ای دارد که ضربه وارد می‌شود، دارد. اگر مشخص شود که اشکال از کیسه هوا بوده ما طبق قرارداد‌های بین المللی باید به سراغ تولید کننده آن کیسه هوا برویم و مقصر سازنده کیسه هوا است. قضاوت در خصوص این نوع تحلیل با خود شما.

تعداد بازدید : 36

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین