پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
به شهروندان چه ارتباطی دارد که کجا قطع است و کجا وصل است؟ شاید سامانه هوشمند نخواهد و نتواند تا چند ماه دیگر راه بیفتد؟ این چه توجیه آبکی است که آقای رضایی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ارایه می‌دهد؟ پلن B برای دور زذن مشکل در هر بخش از یک سامانه باید وجود می‌داشت. مشکل اصلی را در ضعف و کم کارآمدی نهاد‌های تشریفاتی نظارتی جستجو کنید. وگرنه این پاسخی نبود که شهروندان شایسته دریافتش از مدیر ارشد یک بخش تخصصی باشند. از آقای رضایی دعوت می‌کنیم، اگر تمایل دارند، قانون اساسی را یک دور مرور کنند، چون دفعات بعد (که ان شاالله وجود نداشته باشد)، با قانون به سراغ خدمات رسانی دولتی می‌آئیم (قصد آزرده نمودن هیچ کدام از مدیران را نداریم، اما خود را موظف و متعهد به حفظ بیت المال از حقوقی که داده می‌شود تا خروجی که ارایه می‌شود، می‌دانیم).
شعار سال: مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:قطعی سامانه هوشمند سوخت می‌تواند به شبکه ارتباطی دفاتر پلیس + ۱۰ مربوط باشد که معمولا، بلافاصله توسط پژوهش و توسعه ناجی پوشش داده می‌شود.

رضایی افزود: همچنین می‌تواند مربوط به ارتباط بین سازمانی این دفاتر با سامانه هوشمند سوخت برای ثبت درخواست المثنی باشد که معمولا اگر حمله سایبری رخ ندهد، این ارتباط با پژوهش و توسعه ناجی، همواره برقرار است.

وی گفت: چرخه تولید کارت هوشمند سوخت، حدود یک ماه طول می‌کشد؛ اما با توجه به توقف ثبت درخواست‌ها این فرآیند دو ماه زمان می‌برد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطر نشان کرد: سهمیه خودرو‌های شخصی، ۹ ماه در کارت آن‌ها باقی می‌ماند و مشکلی بابت این تاخیر در میزان سهمیه‌ها وجود نخواهد داشت.
 
تعداد بازدید : 9
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۶۰۱۲۵۹، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین