پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۰۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای از افرایش سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای شخصی خبر داد.

شعار سال: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای از افرایش سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای شخصی خبر داد.

در حالی که روز گذشته خبرگزاری تسنیم از احتمال افزایش سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های سوخت خودروهای شخصی و بررسی این طرح در دولت خبر داده بود، امروز خبر تسنیم با صدور اطلاعیه‌ای از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأیید شد.

در متن این اطلاعیه آمده است: "روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به اطلاع کلیه دارندگان خودروهای شخصی و موتورسیکلت می‌رساند، سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارتهای هوشمند سوخت برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت از 6 ماه به 9 ماه افزایش یافت.

شایان ذکر است از ابتدای طرح سهمیه‌بندی بنزین در آبان ماه 98 امکان ذخیره بنزین در کارتهای هوشمند سوخت مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت به‌مدت 6 ماه تعیین شده بود که بر این اساس سه ماه دیگر افزایش و مجموعاً به 9 ماه تغییر یافت.

تأکید می‌شود میزان سهمیه ماهیانه برای خودروهای شخصی بنزین‌سوز 60 لیتر، دوگانه‌سوز 30 لیتر و موتورسیکلت‌ها 25 لیتر است."

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:27فروردین1399،کد خبر:2244503،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
باید به مردم اجازه بدن هر وقت خودشون دوست دارن از سهمیه شون استفاده کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین