پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
با وقاحت حرف می‌زنند و زننده. حق به جانب می‌گویند و بی پروا. بالا به پائین برخورد می‌کنند و غیر پاسخگو هستند. واقعا جمع این حجم صفات رذیله در یک صنعت چگونه ممکن است؟ چکار کردیم که به دام این جماعت و حقه و حیله و ناکارآمدیشان دچار شدیم؟ از رانندگان محترم درخواست می‌کنیم که در جهت مناسب تصادف کنند. راست و از روی شاسی بکوبند و تا جای ممکن، شاخ به شاخ بزنند که ایربگ دو طرف باز شود. لعنت خدا بر حقه‌ها و فسادتان.
شعار سال: مدعی هستند که باز نشدن ایربگ وابسته به زاویه و شدت تصادف است. عقل کل‌ها درست می‌گویند، اما جناب پرفسور، تصادف که زاویه نمی‌شناسد و ایمنی نباید وابسته به توانمندی نازل همچون شمایان دست کوتاهی باشد؟

ضمنا محض یادآوری برایتان بگوییم شاید اندکی بر دانش نداشته تان اضافه شود. در تمام دنیا، ایربگ‌ها را ترجیحا هر ساله و حداکثر چهار ساله، بازبینی و تعویض می‌کنند. چون بعد از آن، اصلا باز نمی‌شود.

واقعا چه کسی به شما مدرک داد؟ چه کسی شما را استخدام کرد؟ چه کسی شما را مدیر کرد؟ اصلا آن‌ها دادند، شما چرا قبول کردید!

لطفا در جهت مناسب تصادف کنید!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین