سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید / سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید
وقتی میدانیم خودروی داخلی مشکل دارد، اما سکوت میکنیم؟!
دیگر چطور باید به خورو ساز کم حساسیت داخلی فهماند که تولیداتش مشکل دارد. مردم ناراضی، پلیس راهور ناراضی، قطعه فروش ناراضی، کشور بیگانه همکار با خودروساز ناراضی و.. قیمت بالا، ایمنی پائین، کیفیت کم. بابا نوبرش را آورده اید با این تولید.
شعار سال:حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران گفت: باز نشدن ایربگ خودروها در تهران بسیار زیاد اتفاق افتاده است. در برخی خودروها اگر کمی تندتر بپیچید؛ ممکن است چرخ خودرو باز شود؛ ایربگ که جای خود دارد.
نقص فنی خودروهای صفر داخلی، با سخنان این نمانیده مجلس بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.
کاظم محمدی نیکخواه در این مورد گفت: اول باید به این نکته توجه کنیم که حق با مشتری است. برخی از قطعات خودرو از کشورهای دیگر تامین میشوند. برخی دیگر از قطعات نیز در داخل کشور تولید میشوند و ممکن است بخشی از قطعات تولید شده دچار مشکل باشند.
او افزود: خودروسازان وظیفه نظارت بر این نوع فعالیتها را دارند. خدمات پس از فروش و گارانتی شرکتهای خودروسازی برای چنین مواقع است. هنگام تحویل خودروها دفترچهای به مشتری داده میشود که بر اساس آن فرم، خودرو به مشتری تحویل داده میشود. اگر ضعفی در خودرو باشد مشتری نباید خودرو را تحویل بگیرد. اگر بعد از تحویل خودرو دچار نقص فنی بود مشتری آن را به نمایندگی اصلی بر میگرداند تا شرکت قطعه ناقص را تعمیر کند.
این کارشناس خودرو ادامه داد: خودروسازها در سال یک میلیون تولیدی دارند و طبیعی است که در این مقدار نقصی وجود داشته باشد. اگر نقصیها در قطعات اصلی خودرو باشد و خودروسازان نیز نتوانند آن خودرو را تعمیر کنند، شرکت باید پاسخگو باشد و موظف است که آن خودرو را تعویض کند.
محمدی نیکخواه گفت: اگر نمایندگی اصلی پاسخگوی شکایات نبود، مشتریان باید به بخش خودرویی وزارت صنایع مراجعه و شکایات خود را از آن بخش پیگیری کنند.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰، tejaratnews.com