پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۵۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
پیرو جلوگیری از ورود ۴ عکاس خبری زن به ورزشگاه آزادی، انجمن از رفتار "غیر اخلاقی و غیر حرفه ای" برگزار کنندگان مسابقه فوتبال ایران و عراق در ورزشگاه آزادی ابراز تاسف کرده و پیگیری این اتفاق را از فدراسیون فوتبال وظیفه خود می‌داند.
شعار سال: انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران:

انجمن از رفتار "غیر اخلاقی و غیر حرفه ای" برگزار کنندگان مسابقه فوتبال ایران و عراق در ورزشگاه آزادی در جلوگیری از ورود ۴ عکاس خبری ابراز تاسف کرده و پیگیری این اتفاق را از فدراسیون فوتبال وظیفه خود میداند.

مرضیه سلیمانی (عکاس خبرگزاری ایرنا) مریم کامیاب (عکاس خبرگزاری مهر) سحر سیفی (عکاس خبرگزاری ایلنا) و فاطمه بهرامی (عکاس خبرگزاری آناتولی) که به عنوان نماینده رسانه‌های خود قرار بود این مسابقه را پوشش دهند، با ممانعت ورود به ورزشگاه مواجه شدند. این در حالیست که مراحل ثبت نام، تست کرونا و صدور کارت در روز‌های گذشته انجام شده و ورود این عکاسان خبری به ورزشگاه قطعی بود، اما به دلایل نامعلوم آی دی ورود علیرغم صدور به آنان تحویل نشد.

امید است که در صورت پاسخگویی نهاد‌های مرتبط از وقوع تصمیم گیری‌های اینچنین در سایر رویداد‌های ورزشی جلوگیری به عمل آید.

اعتراض انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران به جلوگیری از ورود چهار عکاس خبری زن به ورزشگاه آزادی
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی جماران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
0
فقط در ظاهر زنها تو ایران آزادی دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین