پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۸۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
میهمان این هفته برنامه زنده جهان آرا شبکه افق با موضوع بررسی مسایل حوزه زنان، شامل خانم شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی (معاونین امور زنان و خانواده رئیس جمهور در دوره روحانی و خاتمی) به دلایلی چند از جمله حضور خانم فاطمه شجاعی (میهمان تلفنی - کارشناس ارشد مطالعات زنان و مخالف قبلی برخی از برنامه‌های خانم مولاوردی)، به نشانه اعتراض، اقدام به ترک برنامه زنده جهان آرا نمودند. مجری برنامه (امیرحسین ثابتی مجری نزدیک به جبهه پایداری) با لحنی تند به مولاوردی گفت شما در فضای مجازی «منتقدان» را بلاک می‌کنید اینجا هم استودیو را ترک می‌کنید، «شما دیگر شعار گفتگو ندهید!». لازم به توضیح است که موضوع این اختلاف از دو منظر محتوایی برنامه و منظر شکل برگزاری، قابلیت نقد و بررسی دارد.
شعار سال: میهمان این هفته برنامه زنده جهان آرا شبکه افق با موضوع بررسی مسایل حوزه زنان، شامل خانم شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی (معاونین امور زنان و خانواده رئیس جمهور در دوره روحانی و خاتمی) به دلایلی چند از جمله حضور خانم فاطمه شجاعی (میهمان تلفنی - کارشناس ارشد مطالعات زنان و مخالف قبلی برخی از برنامه‌های خانم مولاوردی)، به نشانه اعتراض، اقدام به ترک برنامه زنده جهان آرا نمودند.

محور اعتراض میهمانان این بود که در برنامه‌های پیش جهان آرا با خانم فاطمه شجاعی حول موضوع زنان و مسئله حاضر، هیچ کدام از خانم‌ها (زهرا شجاعی و شهیندخت مولاوردی) بعنوان میهمان تلفنی دعوت نشده اند، لذا باید انصاف رعایت شده و ایشان (خانم فاطمه شجاعی) در این برنامه بعنوان میهمان تلفنی، حضور نداشته باشند.

میهمانان مدعی شده اند که قبلا صحبت‌های خانم فاطمه شجاعی را شنیده و با نوعی تفسیر به رای آلوده به اتهام مواجه هستند و حرف جدیدی برای تبادل وجود ندارد، لذا گفتگو با خانم فاطمه شجاعی باید در دادگاه پیگیری شود نه میز کارشناسی و رسانه.
گزارشی کامل از علل ترک برنامه جهان آرا توسط معاونان امور زنان
ویدئوی کامل و غیرگزینشی این نشست در ادامه آورده شده است.
تعداد بازدید : 35

لازم به توضیح است که فاطمه شجاعی کارشناس ارشد مطالعات زنان در برنامه‌های قبلی جهان آرا شبکه افق (۲ بهمن) ۱۴۰۰ به همراه عاطفه خادمی پژوهشگر حوزه سیاستگذاری زنان با موضوع «نگاهی به چهار دهه سیاستگذاری زنان»، مدعی تلاش برای دریافت کمک‌های بیت المللی برای ارتقا خدمات زنان تن فروش به مردان متاهل در دولت خاتمی و روحانی شده و از جمله مصادیق تائیدی آن را برگزاری نشستی با عنوان ظاهری بهداشت جنسی، اما در باطن برای قانونی کردن تن فروشی زنان و ارائه خدمات به آن‌ها، عنوان کرده بود.
 
گزارشی کامل از علل ترک برنامه جهان آرا توسط معاونان امور زنان
تعداد بازدید : 31

از نظر موضوعی باید قضاوت در خصوص مصادیق و محور‌ها را به کارشناسان فنی سپرد. اما در خصوص شکل برگزاری دو نشست جهان آرا و رعایت انصاف، قضاوت را باید به شهروند واگذار کرد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین