پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۷۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در توییتی از افزایش ۱۸ درصدی بودجه این معاونت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
شعار سال: انسیه خزعلی روز سه شنبه در توئیتی تصریح کرد: نه تنها ردیف بودجه مستقل⁧‫ معاونت امور زنان و خانواده‬⁩ ۱۸ درصد افزایش یافته است؛ بلکه به دلیل طرح‌های جامعی که بزودی اجرایی می‌شود، این معاونت توانسته از بودجه مرتبط برخی دیگر از وزارتخانه‌ها نیز در قالب ⁧‫تفاهم‌نامه‬⁩ بهره‌مند گردد.

‏معاون رییس جمهوری در امور زنان وخانواده همچنین در توئیت دیگری و در پاسخ به اظهاراتی که حاکی از حذف بودجه معاونت امور زنان و خانواده از بودجه ۱۴۰۱ بود، تاکید کرد: جای تاسف است که خطای تایپی موجود در لایحه مستمسکی برای تحلیل‌های بی‌اساس گردیده بدون آنکه از ⁧‫معاونت امور زنان‬⁩ در این زمینه استفسار شود.

پس از تصویب بودجه ۱۴۰۱، مطالبی با مضمون نفی استقلال معاونت امور زنان در بودجه ۱۴۰۱ منتشر شد که در بخشی از آن عنوان شده از رخداد‌های مهم در لایحه بودجه ۱۴۰۱، حذف ردیف مستقل و فصول ۴گانه بودجه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۶۵۲۱۵۶، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین