پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
معاونت رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از پایلوت شدن لرستان با مرکزیت شهرستان دلفان برای توانمند سازی زنان خبر داد و گفت: اهمیت توانمندی سازی و استعداد یابی بانوان از اهم اقدامات و اولویت‌های معاونت امور زنان و خانواده است.

شعار سال: دکتر انیسه خزعلی که در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان سخن می گفت با بیان این مطلب که برنامه معاونت زنان یک برنامه جامع در راستای توانمند سازی است،گفت: به صورت خاص و ویژه زنان آسیب پذیر در اولویت این معاونت  قرار دارند.
 
وی با اشاره به پدیده زنان کار در دلفان آن را ناراحت کننده عنوان کرد و افزود :فرهنگ کار زنان دلفان شایسته تقدیر است اما اینکه برای تامین معیشت به میدان بیایند و به این شکل  وشمایل امرار معاش کنند بسیار ناراحت کننده است .
 
وی ادامه داد: از اینکه زنان کار دلفان برای جلوگیری از فروپاشی خانواده چنین به آب و آتش می زنند را هر مسوولی را وادار به تصمیم گیری جدی می کند و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری هم با علم به این موضوع در صدد است تا با برنامه ریزی در جهت  توانمند سازی آنان پدیده نوظهور زنان کار را برای همیشه جمع کند .
 
آسیب زدایی ، جلوگیری از طلاق و خودکشی و ... از جمله موارد دیگری بود که خانم دکتر خزعلی به آن اشاره کرد و افزود : ایجاد مراکز مشاوره و استفاده از نتایج پایلوتی آسیب های اجتماعی در دلفان  برای برنامه ریزی بهتراز برنامه های در دست اقدام این معاونت خواهد بود .
 
وی  بالا بردن توان اقتصادی و معیشتی را هدف اصلی پایلوت قرار دادن لرستان عنوان کرد و آنرا  مستلزم همکاری و همیاری مسوولان و خود زنان دانست .
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری ایران آنلاین  ، تاریخ انتشار: 18 آذر 1400، کدخبر: ، www.ion.ir،763149

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین