پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
به‌دنبال حواشی عجیب و ادامه‌دار در هیئت‌های مختلف ورزشی استان اصفهان، جمعی از ورزشکاران و اهالی ورزش استان اصفهان با تجمع در مقابل ساختمان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، خواستار عزل سیدمحمد طباطبایی مدیرکل اداره مذکور شدند. ورزشکاران با در دست‌گرفتن بنری که اسمش را تابوت ورزش استان گذاشته‌اند، به تجمع پرداختند و از آنجا که مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان را مقصر تمام این حواشی می‌دانند خواهان تغییر مدیرکل هستند.
شعار سال: به‌دنبال حواشی عجیب و ادامه‌دار در هیئت‌های مختلف ورزشی استان اصفهان، جمعی از ورزشکاران و اهالی ورزش استان اصفهان با تجمع در مقابل ساختمان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، خواستار عزل سیدمحمد طباطبایی مدیرکل اداره مذکور شدند.

این جمعیت با در دست‌گرفتن بنری که اسمش را تابوت ورزش استان گذاشته‌اند، به تجمع پرداختند و از آنجا که مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان را مقصر تمام این حواشی می‌دانند خواهان تغییر مدیرکل هستند.
 
تعداد بازدید : 12
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سرپوش ، تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۱۱۱۳۰۰، www.sarpoosh.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین