پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
راهپیمایی خودرویی و موتوری در ایام مبارک ۲۲ بهمن و برخی از مناسبت‌های عبادی و سیاسی دیگر، ضمن نمایش در صحنه بودن امت، می‌تواند بستر مناسبی برای طرح‌های نفوذ (مورد تاکید رئیس جمهور در نشست امنیتی سه جانبه اخیر) باشد. سربسته گفتیم و انتظار می‌رود که با ظرافت و حساسیت امنیتی بیشتر به این مهم توجه شود. هرچند با اندکی تقویت تدبیرها، می‌توان همین تهدید بالقوه را تبدیل به فرصت بالفعل منجر به کور شدن نقاط نفوذ نمود. تصاویر هوایی از راهپیمایی در بندرعباس.

شعار سال: جلوگیری از نفوذ، یکی از سه محور مورد تاکید رئیس جمهور در نشست سه جانبه امنیتی اخیر بود.

نفوذ در سیستم‌های امنیتی، عموما به چند طریق استفاده ابزاری تدریجی از بازنشستگان نیرو‌های امنیتی و مشغول سازی آن‌ها در حوزه‌های اقتصادی و استفاده از ارتباطات آن‌ها برای حضور در سیستم و یا جهت دهی به تصمیمات آن سیستم‌ها، آلوده کردن مدیران ارشد سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی و همچنین، جمع آوری اطلاعات جمعی از نیرو‌ها و اجرای پروژه‌های تخلیه تدریجی و روندیابی‌های منجر به پیش بینی رفتار دنباله گیری می‌شود (دو مورد آخر عموما توسط سیستم‌های بیگانه طرح ریزی می‌شود و مورد اول، بیشتر جنبه داخلی و منفعتی دارد).
در راهپیمایی‌های خودرویی ایام خاص و مناسبت‌های عبادی و سیاسی، پسندیده است که بشدت به این مهم توجه شود. وظیفه ما تاکید و حساسیت نشان دادن بود و عزیزان گمنام ما در امنیت، مسلما با دقت و وسواس حرفه‌ای، جهت دهنده به داستان هستند. به حضور پرعزم تان افتخار می‌کنیم.

تعداد بازدید : 1


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین