پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
چندین و چندبار در گزارشاتی مستند، در خصوص روش‌های تقلب در نانوایی‌های سنگکی از کم فروشی گرفته تا آپشن دار کردن نان‌ها و گران فروشی هزار تومانی، مطلب نوشتیم و گویا گوش عزیزان وزارت صمت، صنف مربوطه و تعزیرات، شنوا نبوده است. آیا صلاح می‌دانید برعلیه عزیزان مدیر توسط وکلای زبردست تحت استخدام رسانه و یا وکلای دارای ارتباط داوطلبانه با رسانه و حامی حقوق شهروندی شکایت حقوقی کنیم؟ وقتی بر صلاح مملکت خویشتن داری می‌کنیم و هشدار می‌دهیم و انتقاد می‌کنیم، یعنی اینکه آقا/ خانم مدیر، بشنو و بگوش بگیر و حل کن. گلایه نگین نیوز در خصوص تخلفات نانوایی‌ها (با تاکید بر نانوایی‌های سنگکی)، گلایه رسانه‌های ذیل گروه رسانه‌ای یکم و پایگاه تحلیلی خبری شعار سال هم هست.
شعار سال: نارضایتی مردم از نانوایی‌های سنگکی که دیگه به نان لواش شبیه شده، ادامه دارد. متاسفانه وضعیت نظارت از طرف اصناف و اداره صمت به چیزی بدتر از وضعیت افتضاح رسیده است! حتی با وجود اطلاع از تخلف‌ها، فقط به گزارش نویسی و جریمه‌های خنده دار مشغول هستند!

کافی است یک نانوایی سنگک، از هر نان که باید ۴۰۰ گرم باشد ۱۰۰ گرم کم فروشی کند، و اگر در روز ۱۲۰۰ عدد نان پخت کند و از هر نان هزار تومان کم فروشی نموده یا گران فروشی کرده یا با آپشن دار کردن نان، کسب منفعت نادرست کند، روزانه با مبلغی بالغ بر یک میلیون تومان مواجه هستیم که در ماه به حدود ۳۰ میلیون تومان می‌رسد.

حالا فرض کنیم بازرسان اصناف هر دو سه ماه یک بار به این نانوایی‌ها سری بزنند که بعید می‌دانیم، ته ته ته جریمه کم فروشی شان در تعزیرات کمتر از یک میلیون تومان می‌شود که برای یک نانوای متخلف عددی به حساب نمی‌آید!

این‌ها که می‌گوییم حرف نیست، تجربه پیگیری کم فروشی یک نانوای متخلف سنگکی در شهریار است که بازرسان اصناف به خوبی از آن مطلع هستند، جالب اینکه همین نانوای قُلدر، برای تلافی اقدام به شکایت و اتهام‌های واهی علیه مدیر نگین نیوز کرده که به خیال خود تلافی کنند!
 
گلایه نگین نیوز از نانوایی‌های سنگکی، گلایه همه رسانه هاست

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نگین غرب استان تهران
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین