پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: علت لغو روند برگزاری این انتخابات، هنجارشکنی و رعایت نکردن موازین شرعی، قانونی، اخلاق حرفه‌ای - صنفی از سوی برخی از نامزد‌های تایید صلاحیت شده است.

 دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: انتخابات هیات مدیره اتحادیه آرایشگران زنانه قزوین با ورود مدعی العموم به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن موازین شرعی، قانونی و اخلاق حرفه ای لغو شد.
 
محمد قاسمی روز یکشنبه با بیان این خبر، افزود: براساس زمان‌بندی صورت گرفته، مقرر بود انتخابات هیات مدیره اتحادیه آرایشگران زنانه قزوین امروز برگزار شود که بر اساس گزارش های دریافتی با ورود مدعی‌العموم لغو و بنا شد مجدداً صلاحیت برخی از نامزدها بررسی شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین همچنین گفت: علت لغو روند برگزاری این انتخابات، هنجارشکنی و رعایت نکردن موازین شرعی، قانونی، اخلاق حرفه‌ای - صنفی از سوی برخی از نامزدهای تایید صلاحیت شده است.
 
وی افزود: حفظ شعائر دینی در جامعه اسلامی- ایرانی همیشه مورد تاکید بوده و هست و نباید از این اصل مهم به خصوص در مواردی که جنبه عمومی و تاثیرگذاری بر جامعه دارد، غافل شد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری جماران ، تاریخ انتشار:  24بهمن1400، کدخبر: 1541669، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین