پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آینده کشور در مجلس از روز یکشنبه آغاز خواهد شد.
شعار سال: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار یک رسانه، درباره زمان بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس، گفت: پس از آنکه کمیسیون تلفیق بررسی‌های خود درباره لایحه بودجه سال آینده را به اتمام رساند، گزارش این کمیسیون در سامانه بارگذاری شد تا نمایندگان پیشنهادات خود را ارائه دهند.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۱۰ روز فرصت داشتند که پیشنهادات خود درباره لایحه بودجه ۱۴۰۱ را ارائه دهند که این فرصت شنبه (۳۰ بهمن ماه) به اتمام می‌رسد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس، بررسی جزئیات لایحه بودجه از روز یکشنبه (۱ اسفند ماه) در دو شیفت صبح و عصر آغاز خواهد شد. اگر لازم باشد، جلسات مجلس برای بررسی لایحه بودجه به صورت سه شیفت نیز برگزار خواهد شد.

سلیمی اضافه کرد: پیش‌بینی ما آن است که برای بررسی جزئیات لایحه بودجه در صحن مجلس حدود ۱۰۰ ساعت زمان نیاز است. ما باید بررسی‌های خود را به سرعت انجام دهیم تا شورای نگهبان هم نظرش را درباره مصوبات مجلس اعلام کند و اگر شورای نگهبان ایرادی به مصوبات مجلس درباره لایحه بودجه ۱۴۰۱ گرفت، بتوانیم آن را بررسی و اصلاح کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا، جلسات علنی مجلس برای بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ به چه صورت برگزار خواهد شد، گفت: اگر نیاز باشد، تعدادی از نمایندگان در قسمت پایین و در صندلی‌های خود مستقر می‌شوند و تعدادی دیگر هم در جایگاه تماشاچیان خواهند بود. ما با قوت از هفته آینده بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور را دنبال خواهیم کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.mehrnews.com/۵۴۲۶۰۰۰
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین