پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۳۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه ۴۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند، گفت: در حوزه فناوری و نوآوری، شرکت‌های فناور به‌راحتی می‌توانند بستر اشتغال‌زایی را فراهم کنند.

شعار سال:  علی خیرالدین در حاشیه افتتاح خوابگاه خیرساز دانشگاه سمنان، اظهار کرد: ۶ هزار و ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان با ۶۵ هزار شغل ایجاد شده، بستر خوبی برای اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی هستند و خیران می‌توانند در این زمینه نیز ورود پیدا کنند و برای ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کمک کنند.
 
وی گفت: در حوزه فناوری و نوآوری، شرکت‌های فناور به‌راحتی می‌توانند بستر اشتغال‌زایی را فراهم کنند؛ چراکه ۴۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند.
 
خیرالدین از ایجاد کانون خیرین فناوری و نوآوری در این معاونت خبر داد و گفت: خیرانی که تمایل دارند در زمینه اشتغال فعالیت کنند در این کانون پذیرای آنان هستیم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا، تاریخ انتشار:  29بهمن1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1320684

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
کسی که بخواد کار کنه میتونه کار پیدا کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین