پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه باید بدانیم برای تولید محصولات ارائه شده در میادین میوه و تره بار از چه سمی برای مبارزه با آفت استفاده شده و یا از چه کودی در تهیه آن استفاده شده، گفت: تا ۳ سال آینده هر محصولی که وارد سازمان میادین می‌شود، باید شناسنامه داشته باشد.

شعار سال: ایوب فصاحت در پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران  از آماده سازی یک طرح تحولی برای این سازمان خبر داد و تصریح کرد: این طرح نهایی شده است که زنجیره تامین و ارزش از مهمترین کلید واژه های آن است.
 
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه اصطکاک میان ما و تعاون روستایی به خاطر این بود که قیمت به درستی تعیین نشده بود چون از تولیدکننده واقعی خرید نمی شود و مسیر خرید هم اشتباه بوده است، ابراز داشت: با هوشمندسازی فرآیند تولید و فروش، این مشکل حل می شود.
 
وی برندسازی را هم یکی از برنامه های این سازمان خواند و گفت: هر محصولی که وارد سازمان میادین می شود باید تا ۳ سال آینده شناسنامه داشته باشد که بدانیم از چه سمی برای مبارزه با آفت استفاده شده و محصول با چه کودی تهیه شده است.
 
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: ظرف ۲ سال آینده برندسازی میوه و تره بار را نهایی خواهیم کرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  شهر، تاریخ انتشار:  8اسفند 1400، کدخبر: ،www.shahr.ir،18399

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین