پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
گویا با مثل آفتابه لگن هفت دست و شام و نهار هیچی مواجه هستیم؟ خروجی قرارگاه سازی و قرارگاه بازی وزارت جهادکشاورزی چیست؟ حرف و اسم که برای مردم نان و آب نمی‌شود. آقای ساداتی نژاد، هنوز قبول نداری که ردای وزارت مناسب حضرتعالی نبوده و نیست؟ اگر هنوز درس نگرفتی، بعد از ماه مبارک رمضان، اقتصاد و فشار افکار عمومی، درس‌های زیادی برای دادن دارد. چه شد ادعای کنترل قیمت مرغ و تخم مرغ؟ چه شد ادعای کنترل قیمت گوشت؟ تنظیم بازار و قیمت برنج؟ هنوز اقتصاد و قاعده کف بازار را نشناختی برادر عزیز. وقتی فکر می‌کردی فتح کردی، به چنین روز‌هایی فکر هم نمی‌کردی؟ تیم مدیریتی و شیوه فعالیتی همکاران تان در وزارت جهادکشاورزی با قید فوریت باید عوض شود. همکاران شما بعضا دچار سندروم قوطی خیارشور هستند (فکر می‌کنند که می‌توانند درب را باز کنند و به زور قوطی را می‌گیرند و زور می‌زنند و با لبخندی مسخره تحویل می‌دهند). ما در پایان سال ۱۴۰۰ هم هشدار مشفقانه دادیم، ان شاالله که توفیق شنیدن پیدا کنی.
شعار سال: بر طبق اخبار دریافتی، ساعت شش و نیم صبح امروز، نشست قرارگاه امنیت غذایی ملی به ریاست سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و با حضور معاونین و مدیران ارشد آن وزارتخانه و روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها برگزار شده است. بر طبق اخبار دریافتی، این نشست با هدف مهیا نمودن وضعیت و شرایط مطلوبتر برای کاهش دغدغه مردم در تامین اقلام ضروری مورد نیاز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، تشکیل گردیده است.

اما گویا ساداتی نژاد نمی‌داند که حذف ارز ۴۲۰۰ از بخش کشاورزی، چه عواقبی برای بخش خواهد داشت. آیا با مسکن کارت اعتباری، میتوان درد کشاورز را درمان کرد؟ آیا با تغییر چند اسم و بیان لفظی کشت قراردادی، می‌توان حل مشکل نمود؟ آیا ساداتی نژاد در خصوص مدیریت آب و منابع ابی کشور در سال ۱۴۰۱، اطلاعات لازم را دارد؟ آیا گوشت ۳۰۰ تومانی و مرغ حداقل ۵۰ تومانی را می‌تواند تصور کند؟ از این‌ها بگذریم، جناب وزیر می‌دانند یک گوسفند در روز چقدر (وزنی) غذا می‌خورد و کشور حدودا چندتا گوسفند دارد؟

متاسفیم برای خودمان و برای مدیران اجرایی ارشد کشور که حداقل شاخص‌های صلاحیتی در انتصاب کابینه را نتوانستند پیاده سازی کنند. اصلا ساداتی نژاد را کنار بگذارید، چقدر باید تاسف بخوریم بر امورات بر زمین مانده بخش کشاورزی که درگیر چنین انتصاباتی شده است؟

خروجی قرارگاه سازی و قرارگاه بازی جهادکشاورزی چیست؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون با تاکید بر تلویزیون اینترنتی کشاورز پلاس
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
قرارگاه سازی و قرارگاه بازی رو خوب اومدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین