پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۴۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: مسافران نوروزی به هر دلیل از شرکت‌های پروازی شکایت دارند، تا آخر فروردین ۱۴۰۱ می‌توانند شکایت خود را به واحد رسیدگی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام کنند.
شعار سال: با فرا رسیدن فصل سفر میزان مسافرت و استفاده از خدمات و زیرساخت‌های گردشگری افزایش می‌یابد این افزایش کمی ممکن است در کیفیت خدمات تاثیر منفی بگذارد، مسئولان و برنامه ریزان سفر برای جلب رضایت حداکثری مردم و و ثبت شکایات و انتقادات مردمی و مدیریت سفر‌های نوروزی، سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ و پایگاه اطلاع رسانی www.۰۹۶۲۹.ir را راه اندازی کرده اند.

علاوه بر این سامانه مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعزام تیم‌های نظارتی بر نحوه خدمات دهی به مردم و گردشگران نظارت میدانی دارند در همین چارچوب رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر صبح روز شنبه- ۲۸ اسفندماه - از فرودگاه مهرآباد تهران بازدید و ضمن بررسی نحوه خدمات‌رسانی شرکت‌های پروازی به مسافران، با محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور دیدار کرد.

مردم از نحوه فروش بلیت و قیمت‌ها برای نوروز رضایت دارند

شالبافیان در حاشیه این بازدید گفت: سازمان هواپیمایی کشور طی ماه‌های گذشته و از زمان حضور محمد محمدی‌بخش فعالیت‌های خوبی در ارائه خدمات به مسافران داشته است و در این روز‌ها هم شاهدیم که مردم از نحوه فروش بلیت و قیمت‌ها در تعطیلات نوروز رضایت دارند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی ادامه داد: اگر مسافری به هر دلیل شکایتی از شرکت‌های پروازی در سفر‌های نوروز داشته باشد، می‌تواند تا آخر فروردین شکایت خود را با همکاران ما در واحد رسیدگی به شکایات مطرح کند.

علی‌اصغر شالبافیان با اشاره به اینکه نظارت کامل بر ورود و خروج مسافران نوروزی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد تا مسافران نوروزی در کمال آرامش و بدون هیچ‌گونه دغدغه و شکایتی سفر‌های خود را به پایان برسانند.

شالبافیان همچنین از بخش‌های مختلف فرودگاه مهرآباد مانند بخش گذرنامه، چک بلیت پلیس پرواز، صدور بلیت و... بازدید کرد و با حضور در ترمینال‌های ۱ و ۲ از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده توسط سازمان هواپیمایی کشور و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران پرواز‌های داخلی نوروز قرار گرفت



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:۱۶۱۴۰۴۹، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
مثل سابق تعارفه. به هیچ جا نمی رسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
0
0
امیدواریم که به شکایات توجهی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین