پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
رئیس کل جدید بیمه مرکزی در نخستین اظهار نظر خود، مسائل مهمی را به عنوان اولویت‌های کاری اش مطرح کرده است. مواردی که پیگیری هر کدام، می‌تواند به حل چالش‌های دیرینه این صنعت کمک کند.
شعار سال: مجید بهزاد پور تاکید کرده است که قصد دارد نظام نظارتی هوشمند را با استقرار سامانه بیمه گری نهادینه کند. همچنین او را شاید بتوان نخستین مدیر ارشد صنعت بیمه دانست که از «فساد، تبانی و تبعیض» در این صنعت به طور صریح سخن گفته است و قول مبارزه با آن را داده است.

بهزادپور موارد متعدد دیگری را نیز به عنوان برنامه کاری خود مطرح کرده است، اما دیدگاه مخاطبان او درباره مسائل مطرح شده از سوی او چیست؟

خبرنگار ما چهار مورد از مهمترین مسائل مطرح شده توسط رئیس کل بیمه مرکزی را به رای گذاشت و از مخاطبان خواست در این نظرسنجی شرکت کنند. متن نظرسنجی به این شرح است:

«مجید بهزادپور» رئیس کل جدید بیمه مرکزی در مراسم معارفه خود، مواردی را به عنوان دستور کار دوره مدیریتی خود مطرح کرده است. به نظر شما، کدامیک از این موارد باید در اولویت کاری او باشد؟

۱- استقرار حاکمیت شرکتی و پرهیز از مداخله گری در امور غیرمرتبط

۲- هوشمندسازی خدمات و بیمه گری مبتنی بر تنوع ریسک‌ها

۳- راه اندازی کمیته فقهی و تاسیس شرکت بیمه تکافل

۴- مبارزه با فساد، تبانی و تبعیض

در این نظرسنجی، تا زمان تنظیم این گزارش ۲۱۳ نفر مشارکت کرده اند که عمده آن‌ها از مدیران ارشد، فعالان صنعت بیمه، اهالی رسانه و کارشناسان این حوزه‌ها بوده اند.

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد از نگاه مخاطبان، «مبارزه با فساد، تبانی و تبعیض» با ۶۳ درصد، بیشترین رای را کسب کرده است. به عبارت دیگر فعالان صنعت بیمه معتقدند آنچه باید در اولویت کاری رئیس کل بیمه مرکزی باشد، مبارزه با این پدیده‌های شوم است.

«استقرار حاکمیت شرکتی و پرهیز از مداخله گری در امور غیرمرتبط» و «هوشمندسازی خدمات و بیمه گری مبتنی بر تنوع ریسک ها» در رتبه بعدی اولویت بندی مخاطبان قرار گرفته است و «راه اندازی کمیته فقهی و تاسیس شرکت بیمه تکافل» تنها ۲ درصد آرا را کسب کرده است.
 
آقای بهزادپور! لطفا اول «فساد، تبانی و تبعیض» را ریشه کن کنید
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری خرد و کلان، تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۶۱۳۲، www.khordokalan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین