پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۵۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
شیراز شهری است مملو از باغ‌های زیبا و چشم نواز با قدمتی تاریخی. یکی از این باغ‌ها که در فاصله ۵ دقیقه‌ای از ارامگاه سعدی قرار گرفته و با درختان بهارنارنجش انسان را مدهوش می‌کند باغ دلگشا است. باغی که پس از فراز و نشیب‌ها و تخریب‌های بسیار تا به امروز پابرجا مانده است تا نشانی از قدرت و شکوه روزگار خود باشد. باغ دلگشای شیراز به قدری زیبا بوده است که تیمور گورکانی بعد از دیدن این باغ دستور ساخت باغی مشابه باغ دلگشا را در سمرقند داد.
شعار سال: شیراز شهری است مملو از باغ‌های زیبا و چشم نواز با قدمتی تاریخی. یکی از این باغ‌ها که در فاصله ۵ دقیقه‌ای از ارامگاه سعدی قرار گرفته و با درختان بهارنارنجش انسان را مدهوش می‌کند باغ دلگشا است. باغی که پس از فراز و نشیب‌ها و تخریب‌های بسیار تا به امروز پابرجا مانده است تا نشانی از قدرت و شکوه روزگار خود باشد. باغ دلگشای شیراز به قدری زیبا بوده است که تیمور گورکانی بعد از دیدن این باغ دستور ساخت باغی مشابه باغ دلگشا را در سمرقند داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۲ فروردین ۱۴۰۱، کدخبر:۴۰۴۴۵۱۳، iqna.ir

 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین