پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
بر طبق اعلام رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی ساعات کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت. لازم به توضیح است که در شهر تهران، ساعت شروع طرح ترافیک، شش و نیم صبح در نظر گرفته شده است؟ ساعات کاری ادارات ۸ صبح و ساعات آغاز فعالیت مدارس نیز بین ساعت ۷ تا ۸ صبح است. این نوع برنامه ریزی شلخته را باید پای چه چیز گذاشت؟
شعار سال: سرهنگ علی محمدی درباره ساعات کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام ماه رمضان گفت: ساعات کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام ماه مبارک رمضان تغییری نکرده است و بر این اساس در روز‌های عادی هفته فعالیت این مراکز از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک افزایش یافته بود.

محمدی ادامه داد: در روز‌های پنجشنبه فعالیت مراکز از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه در ایام تعطیل رسمی هم مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تعطیل است.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: با توجه به فعال بودن سامانه نوبت‌دهی اینترنتی، لازم است تمامی افرادی که قصد ورود به این مراکز را دارند، حتما از قبل به سامانه نوبت‌دهی مراجعه کرده و نوبت اینترنتی را دریافت کرده و در همان تاریخ و ساعت مقرر در محل حاضر شوند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۱۱۷۰۹۰۳۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین