پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۴۲۳
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
وزارت دفاع روسیه فهرستی از آمریکایی‌هایی که در ساخت قطعات تسلیحات بیولوژیکی در اوکراین نقش دارند، منتشر کرده است.این اسناد طرح‌هایی را برای راه‌اندازی یک "انبار مرکزی برای میکروارگانیسم‌های خطرناک در کی‌یف" و همچنین گزینه‌هایی برای استقرار عوامل جنگ بیولوژیکی توسط هواپیماهای بدون سرنشین نشان داد.گسترش پاتوژن‌های بیماری‌زا ظاهراً باید مثل انتشار کمتریل از طریق پهباد صورت می‌گرفت.
شعار سال: به گزارش خبرگزاری تاس، وزارت دفاع روسیه فهرستی از آمریکایی‌هایی که در ساخت قطعات تسلیحات بیولوژیکی در اوکراین نقش دارند، منتشر کرده است.

روزنامه نیوزلند دیلی تلگراف گزارش داد، وزارت دفاع روسیه از اسناد جدیدی که توسط نیرو‌های روسی در شرق اوکراین کشف و ضبط شده است، از جمله مکاتبات میان هانتر بایدن و افرادی که در تحقیقات بیولوژیکی در اوکراین شرکت داشتند، رونمایی کرد. به اظهار سرلشکر ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، این اسناد طرح‌هایی را برای راه‌اندازی یک "انبار مرکزی برای میکروارگانیسم‌های خطرناک در کی‌یف" و همچنین گزینه‌هایی برای استقرار عوامل جنگ بیولوژیکی توسط هواپیما‌های بدون سرنشین نشان داد.

گسترش پاتوژن‌های بیماری‌زا ظاهراً باید مثل انتشار کمتریل از طریق پهباد صورت می‌گرفت.

اشخاص مهم:

▪️ رابرت پوپ: آژانس کاهش تهدیدات دفاعی

▪️ اولانا سوپرون: وزارت بهداشت اوکراین

▪️ریس ام. ویلیامس: آژانس کاهش تهدیدات دفاعی

▪️ جوانا وینترول: آژانس کاهش تهدیدات دفاعی در کی‌یف

▪️ استیون ال. ادواردز: رئیس Black & Veatch

▪️ لنس لیپنکات: مدیر بلک و ویچ اوکراین

▪️ دیوید موسترا: متابیوتا

افشاگری‌ها دیگر از حالت قطره چکانی به حالت سیل در می‌آیند و حقایقی را که رسانه‌های آمریکایی سعی بر مخفی کردن داشتند، اکنون دیگر توان جلوگیری از افشای آن را ندارند.
 
 
سامان دهندگان آمریکایی تحقیقات بیولوژیک در اوکراین
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی منادی زمان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین