پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که ژنرال سرگئی ساروویکین به فرماندهی گروه مشترک نیروهای ارتش روسیه در عملیات ویژه مشترک نظامی در اوکراین، منصوب شده است.

شعار سال: در پی عقب‌نشینی نیرو‌های نظامی روسیه به دلیل ضدحملات نیرو‌های اوکراینی، وزارت دفاع روسیه فرمانده نظامیان در جنگ اوکراین را تغییر داد. وزارت دفاع روسیه روز شنبه ۱۶ مهرماه اعلام کرد که سرگئی سوروویکین، فرمانده نیرو‌های هوافضای کشور را به عنوان فرمانده نظامی در جنگ با اوکراین تعیین کرده است. این سومین تغییر فرماندهان رده‌بالای نظامی روسیه طی یک هفته است.

 ژنرال ایگور کوناشکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور، ژنرال نیروی زمینی ساروویکین را به سمت فرمانده کل نیرو‌های نظامی این کشور در اوکراین گمارده است.

سارویکین پیش از این فرمانده منطقه نظامی شرق ارتش روسیه و فرمانده این نیرو‌ها در سوریه بوده است.

انتصاب فرمانده نیرو‌های روسیه در اوکراین در روزی انجام می‌شود که انفجار یک کامیون در بخش بزرگراهی پل کریمه، نبرد میان روسیه و اوکراین را وارد مرحله جدیدی کرد.

در پی عقب‌نشینی نیرو‌های نظامی روسیه به دلیل ضدحملات نیرو‌های اوکراینی، وزارت دفاع روسیه فرمانده نظامیان در جنگ اوکراین را تغییر داد.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه ۱۶ مهرماه اعلام کرد که سرگئی سوروویکین، فرمانده نیرو‌های هوافضای کشور را به عنوان فرمانده نظامی در جنگ با اوکراین تعیین کرده است.

این سومین تغییر فرماندهان رده‌بالای نظامی روسیه طی یک هفته است از ابتدای سپتامبر سال جاری ضدحملات نیرو‌های اوکراینی به آزادسازی بخش‌های چشمگیری از مناطق اشغالی این کشور توسط ارتش روسیه منجر شده است.

حدود ساعت ۶ امروز یک کامیون باری در بخش بزرگراهی پل کریمه از سمت شبه جزیره «تامان» منفجر شد. این انفجار، آتش سوزی هفت مخزن سوخت قطاری که به سمت کریمه در حال حرکت بود را منجر شد. از این پل به عنوان تنها مسیر ارتباطی میان شبه جزیره کریمه و روسیه یاد می‌شود.

وزیر حمل و نقل روسیه به اسپوتنیک گفت که تردد از کریمه به روسیه از طریق مسیر‌های آبی در حال انجام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۰۱۰۷۱۶۰۷۸، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین