پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
روزنامه انگلیسی The sun در روز دوشنبه مدعی شد که قطار حامل تجهیزات هسته‌ای نیرو‌های روسیه در حال حرکت به سمت خطوط مقدم جنگ در اوکراین مشاهده شده است.

شعار سال: روزنامه انگلیسی The sun در روز دوشنبه مدعی شد که قطار حامل تجهیزات هسته‌ای نیرو‌های روسیه در حال حرکت به سمت خطوط مقدم جنگ در اوکراین مشاهده شده است.

 این روزنامه به نقل از «کنراد موزیکا» رپیس مرکز دفاعی روچان لهستان آورده است: فیلمی از این قطار در مکان نامعلومی در مرکز روسیه گرفته شده است که حامل وسایل نقلیه و تجهیزات است و ظاهرا به سمت جبهه مقدم در اوکراین در حال حرکت است.

حرکت قطار حامل تجهیزات هسته‌ای روسیه به سمت اوکراین

موزیکا گفت: این قطار به واحدی متصل است که ده‌ها انبار مرکزی سلاح‌های هسته‌ای را مدیریت می‌کند. در واقع در این تجهیزات متعلق به مدیریت اصلی دوازدهم وزارت دفاع روسیه است که مسئولیت مهمات هسته ای، ذخیره سازیِ، نگهداری وجابجایی این واحد‌ها را برعهده دارد.

وی در عین حال گفت: با این حال این ویدئو به هیچ وجه آماده سازی برای پرتاب یک سلاح هسته‌ای را نشان نمی‌دهد. حرکت این قطار، به ویژه پس از آنکه اوکراین در مورد خطر بسیار بزرگ استفاده از سلاح هسته‌ای تاکتیکی توسط روسیه هشدار داد، یک رویداد مهم است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۱۱ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۵۶۰۳۸، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین