پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۷۰۰۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان گفت: صنعتگران و فعالان اقتصادی اصفهان در ماه مبارک رمضان، با امضاء تفاهم‌نامه ساخت ۳۲ هنرستان در جوار صنعت باعث رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت در بخش آموزش‌های هنرستانی خواهند شد.
شعار سال: سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست روز ملی تکریم خیرین «آیین سپاس همدلی» که با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد، از خدمات ارزنده خیرین مدرسه ساز تشکر کرد.

وی افزود: مهم‌ترین و اولویت دارترین شورای فرهنگی استان، "شورای آموزش و پرورش" و فرزانه‌ترین مجمع استان، "مجمع خیرین مدرسه ساز" هستند.

مرتضوی با اشاره به همراهی فعالان صنعتی در بخش آموزشی، خاطرنشان کرد: صنعتگران و فعالان اقتصادی اصفهان در ماه مبارک رمضان، با امضاء تفاهم‌نامه ساخت ۳۲ هنرستان در جوار صنعت باعث رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت در بخش آموزش‌های هنرستانی خواهند شد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ساخت هنرستان در جوار صنعت از برنامه‌های بسیار با اهمیتی است که مورد توجه قرار گرفته و در این راه صنعتگران و فعالان اقتصادی با ایجاد هنرستان‌هایی درکنار فعالیت صنعتی خود، باعث مهارت آموزی به کوکان و نوجوانان این استان خواهند شد.

مجتبی ملااحمدی رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نیز در این باره گفت: از چهار ماه قبل اولویت‌های آموزش و پرورش اصفهان را احصاء کردیم تا بتوانیم در جوار صنعت از وجود هنرستان‌ها بهره‌مند شویم.

وی افزود: آموزش و پرورش به مجمع خیرین استان اعلام کرد که در حال حاضر به ۳۲ هنرستان نیازمند است و برای تحقق این موضوع به صنعتگران استان اصفهان ساخت هنرستان‌ها در جوار صنعت پیشنهاد شد و در این خصوص با اقبال و استقبال این فعالان اقتصادی مواجه شدیم.

ملااحمدی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش در پیگیری و اشاعه ساخت هنرستان‌ها در جوار صنعت، عنوان کرد: جلسات متعددی در راستای معرفی موضوع ساخت هنرستان‌ها در جوار صنعت با فعالان اقتصادی برگزار شد و با تعامل خوبی که استاندار اصفهان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان با صنعتگران دارند، تفاهم‌نامه ساخت ۳۲ هنرستان در جوار صنعت منعقد شد.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: به شخصه مدت‌ها تحقیقات فراوان برای اجرا و ساخت هنرستان‌ها در جوار صنعت انجام داده‌ام که خوشبختانه با همکاری صنعتگران استان اصفهان در حال به ثمر نشستن است و کار ساخت نخستین هنرستان نیز آغاز شد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۲۱۰۱۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین