پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود صحت ندارد و رقم مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.
شعار سال: وزیر جهاد کشاورزی گفت: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود صحت ندارد و رقم مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

سید جواد ساداتی نژاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس درباره قیمت برنج اظهار کرد: برنج خارجی در همه کشور به نرخ مصوب در حال توزیع است.

برنج ایرانی با کمبود عرضه مواجه شده است
وزیر جهاد کشاورزی گفت:، اما با توجه به اینکه امسال ۳۰ درصد خشکسالی داشتیم برنج ایرانی با کمبود عرضه مواجه شده است، بنابراین هر جا که عرضه کم شود و تقاضا افزایش یابد قیمت بالا می‌رود.

او تصریح کرد: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود صحت ندارد و رقم مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود، اما برخی از فروشگاه‌ها بالاتر از این رقم اقدام به عرضه برنج می‌کنند.

اظهارات امروز وزیر جهاد کشاورزی درحالی مطرح می‌شود که در اواخر ماه فروردین، بر اساس گزارش از بازار قیمت برنج طارم در بازار از کیلویی ۸۴ تا ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود این در حالی است که این برنج‌ها کیلویی ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان از کشاورزان خریداری شده است، یعنی حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان هر کیلو برنج حباب قیمت دارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصاددان، تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۶۱۲۹، www.eqtesaddan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین