پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
از روز اول گفتیم که این آقا بدرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمی‌خورد. گفتیم که ایشان حتی توان تحلیل برنامه‌های زیربخش‌های تخصصی را ندارد. گفتیم تحلیل گفتاری ایشان، نشان دهنده سطح توانمندی فکری و نوع نگاه مدیریتی شان است و غیره. اما کسی نشنید. نشنید گفتیم که کشور را با انتصابات نادرست به آتش نکشید. نشنید که گفتیم مسائل جاری و عادی و حداکثر توسعه‌ای کشور را تبدیل به مسائل بحرانی و امنیتی نکنید. کسی نشنید که گفتیم، لباس وزارت فری سایز نیست. امروز می‌بینید که صرفا با چند رای، از گرفتن کارت زرد جست و دور شد. هرچند در آینده نزدیک، احتمال گرفتن اولین کارت قرمز و خروج از بازی توسط عبدالملکی زیاد است. ما با عبدالملکی مشکلی نداریم، با تفکراتی مشکل داریم که صلاحیت وزرا را در حد عبدالملکی تعریف می‌کنند. ما با کم کاری، اهمال، عدم شایسته سالاری در گام دوم انقلاب مشکل داریم.
شعار سال: رضا نیلی در توئیتی نوشت که تنها ۴ رأی باعث شد مجلس به وزیر کار کارت زرد ندهد! ۱۹۱ رأیی که عبدالملکی در روز رأی اعتماد کسب کرده بود تبدیل شده به ۱۲۲ رأی، یعنی ریزش ۶۹رأی شد!
علت این حجم نارضایتی از عبدالملکی چیست؟ ایشان که بر اساس اخبار درست یا غلط، خوب با بعضی‌ها رفاقت کرده و در چارچوب بوده است!
وزیری که در عرض چندماه یک سوم آرای اعتماد مجلس را از دست داد!
نکته دیگر داستان این است که همه تقصیر‌ها را هم نباید به پای عبدالملکی و عبدالملکی‌ها نوشت. خاک بر سر رسانه انقلابی و ارزشی که نتواند از حقوق ملی، شهروندی، توسعه‌ای و حرفه ای، دفاع کند و ناکارآمد‌ها را به حاشیه بکشد و چنان کنارشان بزند که انگار هیچ وقت نبودند و حضور نداشتند. بخشی از مشکل از ماست.

آقای عبدالملکی، هشدار می‌دهیم یا درست و درست‌تر کار کن، یا قسم به قطره قطره خون ۳۰۰ هزار شهید این کشور که چنان در چارچوب قانون می‌تازیم که حسرت آسودگی دوره کمیته امداد را داشته باشی. این عبارت نه تهدید است و نه توبیخ، هشداری است برای در چارچوب قرار گیری و انجام تکالیف قانونی خودت. هم برای خودت خوب است و هم شاید با این خط کاری، اندکی از مشکلات مردم کاهش یابد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین