پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
عملیات آبرسانی به ۱۸ روستای بخش حسینیه شهرستان شادگان با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.
شعار سال: جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: عملیات آبرسانی به ۱۸ روستای بخش حسینیه شهرستان شادگان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید. آب به روستا‌های بخش حسینیه شادگان می‌رسد.

سرگرد مصطفی مجدی نسب با بیان اینکه در این مرحله از عملیات آبرسانی، از مجتمع گادور به تاسیسات دیمه به طول ۷ کیلومتر و شبکه گذاری لوله‌های انتقال آب به قطر ۲۵۰ میلیمتر انجام می‌شود، افزود: هدف از این اجرای این خط را تامین آب ۱۸ روستای بالادست منصوره است.

سردار محمود معین پور، جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و اجرای آنها، ساکنان مناطق محروم و کم برخوردار از آسیب‌های خشکسالی‌ها و بحران آبی در امان خواهند ماند.

عملیات آبرسانی به این بخش در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با همکاری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مدت ۲ ماه اجرا می‌شود.
 
تعداد بازدید : 13
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۴۳۳۹۵۱، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین