پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
ادعا می‌شود که حدود نیمی از آرد یارانه‌ای تزریق شده به بازار و توزیع شده در نانوایی‌ها تبدیل به نان شده و مابقی توسط دلال‌ها قاچاق می‌شود یا به خوراک دام تبدیل می‌گردد. اولا باید گفت که ضعف مرزبانی و گمرک و نهاد‌های نظارتی را نباید به پای قیمت آرد و نان نوشت و جوازی نمی‌شود برای گران کردن قیمت. ثانیا از دادستان محترم کل کشور تقاضای ورود فوری به موضوع با تاکید بر وجود اهمال در مرزبانی و گمرک را داریم. مملکت صاحب دارد. به هر چالشی که نباید نظم و نظام کشور را بهم ریخت.
شعار سال: مثلا چرخه تولید آرد و توزیع آن بررسی شده است. در رو‌های کار مشخص شده است، حالا بجای آنکه اقدام به ارتقا نظارت‌ها و کور کردن شکاف‌ها شود. روی افزایش قیمت متمرکز شده اند! اسم این کار را هم حتما قرار است بگذاریم استفاده بهینه و مبارزه با قاچاق؟

نکته جالب داستان وزیر جهادکشاورزی است که گویا تازه از خواب بیدار شده و با واقعیتی بنام قاچاق آرد و استفاده از نان در دامداری‌ها روبرو شده است؟ متنفریم از این حد ناکارآمدی و شعبده بازی.

ضعف نهاد‌های متولی که بودجه می‌گیرند و حقوق دریافت می‌کنند. فساد‌های مشهود در چند دستگاه خاص و مواردی همانند، باید به حساب جیب مردم نوشته شود؟

از دادستان کل کشور بعنوان مدعی العموم، درخواست ورود مستقیم به موضوع را داریم.
تعداد بازدید : 20
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین