پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۷۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
دولت سیزدهم متاسفانه از نوعی عدم وحدت فرماندهی اقتصادی در رنج است. میرکاظمی برنامه بودجه گویا سازمان را با پادگان اشتباه گرفته و دو ضربدر دو در دید ایشان الزاما چهار است (منطق دانشگاهی در مقابل واقعیت‌های بیرونی). جبران کسری بودجه به هر قیمت ممکن. دو وزارت صمت و جهادکشاورزی هم گویا هپل هپوی (سطحی، سرسری) داستان هستند. آقایان تعیین تکلیف کنند که قرار است فقر ریشه کن شود یا فقیر!
شعار سال: یک روز متمرکز کردن واردات نهاد‌ه ها و روز بعد آزاد کردن. یک روز حذف ارز ترجیحی و روز بعد عدم حذف و توجه داشت مرحله‌ای به حذف. یک روز واردات خودرو و روز بعد، عدم آن. یک روز افزایش قیمت آرد و روز بعد حذف آن. یک روز آزادی صادرات محصولات کشاورزی و روز بعد، محدود سازی تجاری. یک روز الگوی کشت و روز بعد کشت قراردادی؟ یک روز ثبات بازار گوشت و قیمت مرغ و روز بعد افزایش قیمت و .... آقا داریم چکار می‌کنیم! ما بعنوان رسانه مستقل دارای گرایشات اصولگرایانه صاحب اتاق فکر، در خصوص این وضعیت نقد داریم، چه رصد به مردم عادی.

آقای رئیسی عزیز، لطفا بفکر اصلاح کابینه با قید فوریت باشید. عبدالملکی، ساداتی نژاد و فاطمی امین، سه عزیزی هستند که باید به قید فوریت ترک کابینه کنند.
تعیین تکلیف کنید، قراره فقر ریشه کن بشه یا فقیر؟
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
0
تا اینجای کار که انگار فقیر داره ریشه کن میشه. تا بعد چی پیش بیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین