پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
از اواخر دوره حضور ربیعی در وزارت رفاه بنا بر تعطیلی دفاتر تهران شرکت‌های شستا و صندوق بازنشستگی گذاشته شد، پس از حضور شریعتمداری این موضوع نصفه و نیمه و اینگونه انجام شد که دفاتر تهران شرکت‌ها در یک ساختمان ادغام شدند و برخی از ساختمان‌ها به فروش رفت.
شعار سال: از اواخر دوره حضور ربیعی در وزارت رفاه بنا بر تعطیلی دفاتر تهران شرکت‌های شستا و صندوق بازنشستگی گذاشته شد، پس از حضور شریعتمداری این موضوع نصفه و نیمه و اینگونه انجام شد که دفاتر تهران شرکت‌ها در یک ساختمان ادغام شدند و برخی از ساختمان‌ها به فروش رفت.

وزیر کار با گذشت ۹ ماه از حضورش در این وزارتخانه در عدم تعطیلی کامل دفاتر تهران شرکت‌ها مقصر است و کوتاهی کرده، وی هم اکنون بررسی نماید تعداد پرسنل دفاتر تهران شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی و شستا چند نفرند؟ وجود دفتر تهران چه کمکی به شرکت‌ها می‌کند؟

پیشرفت تکنولوژی به گونه‌ای است که در هر جای ایران باشی می‌توانی محصول شرکت را بفروشی و یا قطعه‌ای را بخری با این وجود فلسفه ماندگاری دفاتر تهران شرکت‌ها جز ماندگاری آقازاده‌های سفارشی چیز دیگری نیست.

اموال صندوق‌ها حق الناس است و آیا افراد راضی اند میلیارد‌ها تومان خرج دفاتر تهران، ایاب و ذهاب، نیرو و غذا و هزینه‌های نیروی انسانی عده‌ای باشد که هیچ تاثیری بر عملکرد شرکت‌ها ندارد.

از طرف دیگر و با توجه به وظیفه نظارتی نمایندگان مجلس، زیر مجموعه‌های وزارت کار برای فرار از پاسخ به نمایندگان در اقدامی عجیب و چراغ خاموش در حال تغییر آدرس دفتر مرکزی شرکت‌ها و انتقال دفاتر مرکزی شرکت‌ها از شهرستان‌های محروم به تهران هستند تا نمایندگان در نتوانند بر عملکرد مدیران این شرکت‌ها نظارت کنند.

تجمیع دفاتر در یک ساختمان حربه‌ای است که برخی استخدام شده‌های رانتی و وابستگان سیاسیون و افراد بانفوذ برای ماندگاری انجام داده اند و لازم است این دفاتر به کل تعطیل شوند و نیروهایشان به محل کارخانه‌ها منتقل شوند.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی سرائر
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین