پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
دکتر محمد قربانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی مدعی شده است که شورای آرد و نان تصمیمی برای تغییر قیمت نان در واحد‌های نان سنتی آزادپز ندارد و حتی جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نشده است. هیچ واحد نانوایی از جمله آزادپز و یارانه‌ای نوع اول و دوم اجازه افزایش قیمت محصولات خود را ندارند و خودسرانه نمی‌توانند افزایش قیمت داشته باشند. ایشان گویا آنقدر از بازار پرت است که نمی‌داند همین الان هم نان ساده را چهار هزار تومان کردند و بربری کنجدی را پنج هزار تومان می‌فروشند. اندازه نان‌ها کاهش یافته و صدای نارضایتی مردم بلند است. وقتی متخصص به اصطلاح درد کشیده، اینقدر کم اطلاع حرف می‌زند، وای به حال بقیه مدیران آن وزارتخانه. شاید هم وای به حال ما شهروندان!
شعار سال: محمد قربانی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، درباره افزایش خودسرانه قیمت نان در روز‌های اخیر در برخی نانوایی‌ها اظهار داشت: قیمت نان در نانوایی‌های سنتی که تغییری نخواهد داشت و حتی پس از آغاز طرح هم قیمت نان با نرخ‌های قبلی و با کارت‌های بانکی قابل خرید است؛ قیمت نان‌ها در واحد‌های آزاد نیز با وجود درخواست بررسی قیمت تغییری نداشته است و ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان تصمیم‌گیری در این خصوص نداشته و حتی جلسه‌ای تشکیل نداده است.

وی افزود: هیچ واحد نانوایی از جمله آزادپز و یارانه‌ای نوع اول و دوم اجازه افزایش قیمت محصولات خود را ندارند و خودسرانه نمی‌توانند افزایش قیمت داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: همان‌طور که افزایش قیمت ماکارونی به‌طور رسمی اعلام شد در صورتی که برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان نیز وجود داشته باشد به‌صورت رسمی اعلام می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری چابک آنلاین ، تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۳۲۲۴، www.chabokonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین