پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
بر اساس قول و قرار‌های وزیر جهت تامین نهاده‌های دامی تا پایان خرداد ماه، مرغداران اقدام به ریختن جوجه یک روزه کرده و در شرایط حاضر، متاسفانه مجبور به تهیه نهاده‌ها از بازار هستند. بر این اساس دست به تجمع صنفی زده و برخی از تحلیل گران نیز، خبر آزاد سازی صادرات جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار را به همین مسئله مرتبط می‌دانند. اگر این دو تحلیل درست باشد، حدود دو ماه آینده یعنی پایان تیرماه با کمبود مرغ در بازار و افزایش قیمت آن مواجه خواهیم بود. از همین تاریخ، هشدار کارشناسی در این خصوص صادر می‌کنیم.
شعار سال: حسین دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با موضوع صادرات تخم مرغ نطفه دار و جوجه یک روزه نوشت: با عنایت به مصوبات قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی صادرات تخم مرغ نطفه دار به میزان ۵ میلیون عدد در ماه و جوجه یک روزه به میزان یک میلیون قطعه در روز به منظور مدیریت تولید و بازار گوشت مرغ و جوجه یک روزه با عاملیت انجمن جوجه یک روزه و با نظارت و با نظارت این معاونت در پایش میزان تولید و شرایط بازار بلامانع است.
تجمع اعتراضی مرغداران، تحلیلی بر خبر صادرات جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار و هشدار برای تیرماه ۱۴۰۱!
تعداد بازدید : 8
تجمع اعتراضی مرغداران در مقابل وزارت جهاد کشاورزی/ وزیر جهاد کشاورزی به ما گفت تا پایان خرداد با ارز ترجیحی نهاده دریافت خواهید کرد. ما با وعده وزیر جوجه‌ریزی کردیم و حالا نهاده و دان مرغ نداریم/ شرکت‌های پشتیبانی نهاده دولتی را با قیمت آزاد در بازار می‌فروشند/ اگر دولت دان مرغ را تامین نکند جوجه هایمان را معدوم خواهیم کرد!
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
وقتی توانایی عمل به وعده ها رو ندارین چرا وعده میدین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین