پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
وال استریت ژورنال: ایران اسناد محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از مقامات اطلاعاتی به دست آورد که برای کمک به فرار از تحقیقات آژانس در مورد کار‌های گذشته خود، در اختیار مقامات ارشد قرار داد.

شعار سال: وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده است که:ایران اسناد محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از مقامات اطلاعاتی به دست آورد که برای کمک به فرار از تحقیقات آژانس در مورد کار‌های گذشته خود، در اختیار مقامات ارشد قرار داد.
تلاش‌های فریبکاری ایران در مورد تحقیقات آژانس قبلاً نوشته شده بود و مدت‌ها ظن وجود داشت که ایران به دنبال دسترسی به اطلاعات داخلی آژانس است.
اما هرگز مدرکی مبنی بر اینکه آن‌ها اطلاعات محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به دست آورده‌اند - تا کنون وجود نداشته است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری تحلیلی اقتصاد ۲۴، تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۵۸۱۲۳، eghtesaad۲۴.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین