پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۴۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
نخستین نشست تخصصی با موضوع شوره زار دشت قزوین، چالش‌ها و فرصت‌ها با حضور کارشناسان بخش‌های مختلف و با هدف بررسی وضعیت و ارائه راهکار برگزار شد.
شعار سال: نخستین نشست تخصصی شوره زار دشت قزوین با حضور کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای، کمیته منطقه‌ای آبیاری و زهکشی استان رو با مشارکت بنیاد نخبگان و انجمن علمی دانشجویی مهندسی آب دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

این نشست از سلسه نشست‌های هم اندیشی آب و زندگی برگزار شد.

کارشناسان در این نشست تخصصی به معرفی شوره زار مرکزی استان قزوین و چالش‌های پیش روی آن، پژوهش‌های صورت گرفته در خصوص آن، مسائل هیدرولیکی و محیط زیستی تالاب الله آباد (صالحیه) و شوره زار مرکزی و همچنین بررسی اهداف مطالعه و اجرای زهکش حائل و مزایا و معایب آن پرداختند.

در ادامه این نشست سعید احمدی راد و اسدی کشاورزان منطقه، در خصوص تجربیات و اقدامات خود با موضوع کشاورزی در منطقه الله آباد و شوره زار توضیحاتی را برای حاضرین ارائه دادند.

در بخش پایانی این جلسه هم حاضرین ضمن ارائه پرسش‌ها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص موضوعات مرتبط با نشست، درخواست داشتند جهت کمک به حل مسائل و چالش‌های موجود، همکاری بیشتری بین دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی استان صورت گرفته و جمع بندی نتایج این نشست نیز جهت تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها به دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز ارسال شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۴۰۱۱۸، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین